COVID-19/CORONA

OBS: Hvis du føler dig syg, SKAL du aflyse din køretid/teori.

Husk afvaskning af hænder inden din næste køretime. Du vil også få sprittet hænder inden vi kører.

Bilen blive omhyggeligt sprittet af mellem hver elev.

Vi passer på hinanden og køre sikkert hos Jannis Køreskole

Vi ses

Janni Bæk Hansen

scroll ned

Lær bilen at kende

Moderne SUV-design med fremragende fleksibilitet - hos Jannis Køreskole kører du i Opel Crossland X

Hos Jannis Køreskole vil du komme til at køre Opel Crossland X i et moderne SUV-design.

Janni har valgt denne bil, da den passer perfekt til bykørsel, og samtidig ligger godt på motorvej. I en Opel Crossland får du dynamiske køreegenskaber og god komfort. Den er desuden valgt, da den er relativt let at finde koblingspunktet i.

Således sørger Jannis Køreskole for, at dine kørelektioner bliver så bekvemme som muligt.

Se bilen - en Opel Crossland X
Tilmeld dig
Se kommende holdstart og tilmeld dig online. Du må også altid ringe på tlf.: 26 74 40 26
Se næste holdstart

COVID-19/CORONA

OBS: Hvis du føler dig syg, SKAL du aflyse din køretid/teori.

Bilen blive omhyggeligt sprittet af mellem hver elev.

Vi passer på hinanden og køre sikkert hos Jannis Køreskole

Vi ses