COVID-19/CORONA

OBS: Hvis du føler dig syg, SKAL du aflyse din køretid/teori.

Husk afvaskning af hænder inden din næste køretime. Du vil også få sprittet hænder inden vi kører.

Bilen blive omhyggeligt sprittet af mellem hver elev.

Vi passer på hinanden og køre sikkert hos Jannis Køreskole

Vi ses

Janni Bæk Hansen

scroll ned

Hvem er jeg?

Jannis Køreskole ligger i Silkeborg og ejes af Janni Bæk Hansen.

Janni Bæk Hansen har været kørelærer siden 2005. I 2014 blev hun køreprøvesagkyndig hos Midt- og Vestjyllands Politi. Dette sikrer dig en alsidig og kompetencestærk undervisning i både teori og praksis.

Janni vægter køreglæde højt og sætter en ære i at yde god service, hvad enten du er førstegangserhverver, skal generhverve eller har behov for rutinetimer eller ekstra praksisundervisning for at være rustet til køreprøven.

Du er endvidere altid sikret den bedste service og en køreskole, der er fagligt opdateret. Find desuden Jannis Køreskole på Facebook, hvis du vil blive klogere på hvad det vil sige at være elev.

Hos Jannis Køreskole i Silkeborg og Kjellerup kan du tage kørekort til almindelig personbil (kat. B), både hvis du er førstegangserhververver, men også hvis du skal generhverve.

Tilmeld dig
Se kommende holdstart og tilmeld dig online. Du må også altid ringe på tlf.: 26 74 40 26
Se næste holdstart

COVID-19/CORONA

OBS: Hvis du føler dig syg, SKAL du aflyse din køretid/teori.

Bilen blive omhyggeligt sprittet af mellem hver elev.

Vi passer på hinanden og køre sikkert hos Jannis Køreskole

Vi ses